איך תעקבו אחרי מוצר ששלחנו בדואר רשום?
1. נכנסים לעמוד מעקב משלוחים, באתר האינטרנט של ‘דואר ישראל’
2. בתיבה המיועדת לכך מכניסים את המספר למעקב שקיבלתם מאיתנו
3. תוך כמה שניות יופיע לכם המידע הרצוי: האם המשלוח כבר הגיע לסניף הדואר הקרוב לביתכם
מועדי אספקה, הובלה ומשלוח
הזמנות שהתקבלו לאחר השעה 13:00 בימים א’ – ה’
או ההזמנות שהתקבלו בימי שישי וערבי חג יחושבו כהזמנות שבוצעו ביום העסקים הבא.
מועד המשלוח לכתובת הלקוח (כפי שמסר בעת ההזמנה) עבור הזמנה ששולמה במלואה ואשר זמינה במלאי הינו 2-5 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה (ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חגים וחגים).
מדיניות האספקה ואיסוף עצמי היינה כדלהלן:
לגבי מרבית המוצרים, מוכנים למשלוח תוך 2 ימי עסקים, ובכל מקרה לא יאוחר מ-5 ימי עסקים.
לבחירת הלקוח אפשרויות המשלוח הבאות:
איסוף עצמי – שירות חינמי .
ניתן לבצע איסוף עצמי מהמרכזי היופי שלנו:
– בקניון עזריאלי “איילון” רמת גן
– בקניון הזהב ראשון לציון
איסוף עצמי יש לתאם מראש בפלאפון: 052-2729-747.
משלוח בדואר רשום – שירות משלוחים בעלות של 15 ש”ח בלבד (ברכישה בסך 200 ש”ח ומעלה – המשלוח בחינם).
משלוח עד הבית – שירות עד בית הלקוח בעלות של 50 ש”ח בלבד.
ND Beauty And More לא תהיה אחראית לגבי עיכוב באספקת ההזמנה או אי אספקת הזמנה שנגרם כתוצאה ממקרה של כוח עליון, פעולות איבה, מלחמה ו/או מפעולות שתחת אחריות הגוף המשלח.
במקרה של החזרת משלוח בגלל בקשת ביטול מטעם הלקוח או במקרה של פרטים מוטעים שמסר הלקוח – יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח ובדמי טיפול בהחזרת המשלוח וכל זאת בתנאי שהמוצר התקבל באריזתו המקורית ושלא נעשה בו שימוש.
בירור או תלונה לגבי נושאים הקשורים לאספקת ההזמנה יתקבלו באימייל החברה כפי שמופיע באתר בשדה יצירת קשר. צוות ND Beauty And More יבדוק את הנושא ויעדכן את הלקוח באימייל חוזר או בשיחה טלפונית.
במידה ותלונת הלקוח תימצא צודקת, יזוכה הלקוח בהחזר כספי בגובה התשלום אותו שילם עבור אותה הזמנה.